Waste Management in Ngaramtoni - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van edwincornelissen - WaarBenJij.nu Waste Management in Ngaramtoni - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van edwincornelissen - WaarBenJij.nu

Waste Management in Ngaramtoni

Door: Edwin

01 Juli 2006 | Tanzania, Arusha

Waste Management in Ngaramtoni, want daar was het allmaal om begonnen!

Begin Februari/Maart veel foto's genomen van allerleid afval rondslingerend in t dorp, brandende afvalhopen, volgestorte rivieren en de slechte werkomstandigheden van de afvalmannetjes op de markt.

Inmiddels verschillende workshops gehouden, stakeholders gemobiliseerd, analyses gehouden.
Helaas niet zo ver gekomen als gepland, maar ja, Tanzania en alle overwachte rare sprongen die mensen maken, gebrek aan resources etc etc.
Gelukkig heb ik een proces in gang kunnen zetten, netwerken, contacten leggen en mensen e.e.a. kunnen bijbrengen en inspireren om het probleen aan te pakken. Kortom, niet gek.
Hieronder wat foto;s van afval en de workshops die ik georganiseerd heb, inclusief de workshop over strategische planning voor Osotwa.

• 26 Juli 2006 - 13:28

Tiny V.d. Broeke:

Van de scheurkalender heb ik deze overgehouden: Coachen in een ontwikkelingsland is als kijken in een lachspiegel.
    Niks klopt.
    Op de achterzijde van dit blad staat een heel verhaal, ik zal hem naar je ouders sturen.