Genode gasten - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van edwincornelissen - WaarBenJij.nu Genode gasten - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van edwincornelissen - WaarBenJij.nu

Genode gasten

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg

31 Maart 2006 | Tanzania, Dodoma

Hallo iedereen!

Bij deze wil ik iedereen hartelijk danken voor alle lieve berichtjes en e-mails, om me te steunen met het overlijden van Lisbeth. Gisteren was haar begrafenis in Denemarken, eindelijk terug bij haar man en dochtertje.
Het is nog steeds shockerend maar het gaat al stukken beter met me...
Het is een gekke maar drukke week geweest, maar het goeie is dat mijn ouders hier zijn.
Afgelopen vrijdag, terwijl ik nog druk aan het heen en weer rennen was van het mortuarium naar de stad zijn mijn ouders aangekomen. Ik heb ze Arusha laten zien, veel rondgelopen en zondag zijn ze naar Ngaramtoni gegaan, waar ze nu alweer een paar dagen bij mijn gastgezin slapen. Meestal geen electriciteit, baden met een emmer en een bekertje, en alle andere ongemakken, maar we hebben het wel naar onze zin. Een paar flinke wandelingen gemaakt, "de OSOTWA cultural Tour", en morgen vertrekken we voor een week naar Zanzibar!! Dat belooft weer mooie foto's en spannende verhalen! Ik zal kijken of ik nog een verhaal van de rampzalige beklimming van Mount Longido, eind Februari kan plaatsen ergens de komende dagen.

Adios!

ED

  • 01 April 2006 - 13:46

    Lars:

    goed om te lezen dat het weer beter met je gaat Ed. is natuurlijk ook wel fijn om je ouders de geneugden (en ongeneugden) van Tanzania te laten zien... Doe ze maar de groeten van me.

  • 01 April 2006 - 16:34

    De Matthijsman:

    zul je altijd zien;ben je heen en weer aan het rennen,staan je ouders voor de deur....

  • 06 April 2006 - 18:59

    Tiny Van Den Broeke:

    Hoi Edwin,
    Hoe is het met je nu? Ik wens je nog steeds sterke en veel plezier met je ouders. Wat een ervaring, dat emmertje. De kaart was leuk vanje ouders. Ooit hopen wij ook nog eens in een natuurfilm te lopen zoals je moeder Kenia en tanzania omschreef. De "jager"met de speer was mooi. Het hart van Oom Robert was meteen weer wakker. Wat een mooie foto overigens. OOk die kleding. In Maleisie zei iemand: ja, die aboriginals mogen primitief zijn, maar niet wereldvreemd. Ik weet niet of die jagers wereldvreemd zijn, maar in ieder geval is onze "beschaving"niet aan ze voorbijgegaan. Ook zij zullen t.v. (met satelliet) hebben? Ik zie je reacties of ik hoor ze wel van je ouders. Groetjes Tiny

  • 10 April 2006 - 22:20

    Rina:

    Hoi Edwin
    Zaterdag al meteen je moeder aan de telefoon en die hebben het prachtig gehad bij jou en in de rest van de vakantie.
    Je moeder dacht dat ze in een tvfilm zat.
    Maar we zijn wel weer blij als je weer in Nederland bent teruggekeerd.
    Het beste en liefs van Rina.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Dodoma

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 136851

Voorgaande reizen:

04 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: